כל לקוח יכול להציץ בעסק שלך בכל זמן שיחפוץ. האתר פתוח 24/7.
◄▼
זהו אמצעי הפרסום לקהל יעד נרחב ביותר בעלויות הנמוכות ביותר
כל פרסום בכל מדיה אחרת יעלה יותר ויגיע לקהל יעד קטן יותר
◄▼
הרחבת מעגל הלקוחות וחשיפה לקהל יעד גדול
באינטרנט מאגר של מיליוני לקוחות פוטנציאלים
◄▼
אם
אני לא באינטרנט - אני לא קיים
רבים כיום משתשמשים באינטרנט על מנת למצוא בעלי מקוע בכל תחום שהוא כמו גם מוצרים שונים. לקהל הולך וגדל זהו מקור חיפוש המידע העיקרי אם לא היחיד.
◄▼
הצגת "מרכולתי" לכל בצורה בהירה ומקיפה
השירותים המסופקים על ידך או המוצרים שלך נמצאים מול קהל היעד בצורה בהירה ומקיפה. הלקוח יכול לעבור בין "מדפי" החנות/העסק שלכם בנוחות ביתו או בזמן שהוא צריך אתכם ולבחור את השירות/המוצר שלכם.
◄▼
התמודדות מול המתחרים שלי
אם למתחרים שלך יש אתר - תרצה/י גם להיות שם - להציג תחרות שווה.
אם למתחרים שלך אין אתר - היה הראשון/נה בתחום וכך תשיג/י יתרון על מתחריך.
◄▼
מתן מענה ל"שאלות נפוצות" על השרותים/המוצרים שלי
האתר יכול להוות מענה לשאלות פוטנציאליות של לקוחות. האתר יחסוך כח אדם וזמן - חוסך שיחות טלפון כגון באיזה שעות העסק פתוח, האם יש את המוצר הזה או האם שירות כזה מסופק?
אבל יש לי דף פייסבוק...
דף פייסבוק הוא דבר חשוב לכל עסק אך הוא בהחלט לא מספיק על מנת להניע לקוחות לפעולה. דף הפייסבוק יכול להוביל את הלקוח הפוטנציאלי אל האתר שלך שם הוא ימצא באופן בהיר ומסודר את כל המידע הנחוץ לו על העסק שלך ועל מרכולתיך.
◄▼
פייסבוק הוא חדר להשכרה
פייסבוק זה נהדר - אך צריך גם אתר!
◄▼
פייסבוק קובעת את הכללים ומשנה אותם כראות עיניה
באתר שלך את/ה שולט/ת באופן בו יוצגו התכנים. את/ה לא נתון לגחמות של פייסבוק.
◄▼
פייסבוק אוספת ומשתמשת במידע הנאסף
המידע משמש למשל להכנסת פרסומות בצד הדף שלך (לפעמים גם של מתחרים שלך). מידע שמפורסם באתר שלך משמש רק לקידום האתר שלך.
◄▼
יכולות
העיצוב, הצגת התוכן וזרימת המידע מוגבלים ותלויים בכללי
פייסבוק המשתנים
פוסט שפרסמת בפייסבוק היום יופיע בתחתית העמוד שלך (ואף למטה מזה) מחר. באתר תוכל לשים בראש העמוד ולהדגיש ל נושא שתרצה לאורך זמן.
◄▼
בדף
הפייסבוק אין מספיק שליטה על אפשרויות חיפוש תכנים
אפשרויות חיפוש התכנים בפייסבוק עדיין מאוד מוגבלת. באתר אפשר לחפש לפי כל מילת חיפוש. ובבניה נכונה של האתר מילות חיפוש מתאימות יובילו את מנועי החיפוש אל האתר שלך.
"בעל עסק חייב לבדל עצמו ולעבוד גם מחוץ לפייסבוק"
מתוך "גלובס" 30.9.2016:
מי צריך אתר אינטרנט
דני אילני, מנהל 'אופק חדש' מסביר למה לבנות אתר אינטרנט, מי צריך אתר אינטרנט ונותן טיפים לבניית אתר