internet1 Logo
 
 
 
 
 
 
 
 
מבית
ImageGalleryHandler
 
 
 
 
 
 

איפיון האתר

שלב איפיון האתר הוא שלב הכרחי וחשוב ביותר בעזרתו נבין מהו התוצר הסופי שאנו רוצים לקבל, כיצד יראה האתר שלנו.
באיפיון האתר ישנם מספר שלבים:

  1. הגדרת צרכים - מהן המטרות שלשמן אנו רוצים אתר? מהם צרכי הלקוחות שאנו רוצים לתת עליהם מענה? מה הציפיה שלנו שהלקוחות שלנו יעשו אחרי שיטוט באתר (יצרו קשר, יקנו מוצר, ימלאו טופס וכדומה).
  2. חזון - איך אנו מצפים שהאתר יתרום לעסק/לעמותה/לרעיון שלנו.
  3. הגדרת קהל היעד - עיצוב האתר, התוכן וממשק המשתמש יהיו שונים בפניה לקהל צעיר לעומת קהל מבוגר או בפניה לנשים לעומת גברים.
  4. סגנון עיצובי - חשוב להחליט על הסגנון העיצובי, קו עיצובי מנחה שיכתיב את הנראות של האתר, יבדל אותו מאתרים של עסקים מתחרים ויהיה ברור לכל אחד שהוא גולש באתר של העסק שלכם בכל עמוד אליו הוא נכנס.
  5. קביעת קטגוריות ראשיות - לקביעת הקטגוריות הראשיות באתר חשיבות לא רק מבחינת נוחות המשתמש (כלומר, הלקוח שלך) אלא גם מבחינת הקידום בגוגל.
  6. קביעת מילות מפתח - חשוב להגדיר מראש את מילות המפתח, מילים שסביר שלקוחות פוטנציאלים יחפשו ונרצה שיגיעו לאתר שלך. את המילים הללו נשתול כבר במהלך בניית האתר בטקסטים שנכניס לאתר.
  7. מרכיבי האתר - אילו פיצרים אנו רוצים שיהיו באתר כגון קישורים לרשתות חברתיות (פייסבוק אינסטגרם וכדומה), טפסים שונים, אזור לחברים בלבד, קופונים, בלוג ועוד.